Писта Бургас 21-22 септември 2013, Нац.ш-т V кръг

Дискусия за Българския Шампионат на Затворен Маршрут

Re: Писта Бургас 21-22 септември 2013, Нац.ш-т V кръг

Мнениеот rally fen » Чет Окт 17, 2013 12:47

vassil.oreshkov написа:супер онборд...кво аз виждам в този клип:
1. никакъв шанс на правата...изнервящо е със сигурност...кара те да правиш глупости...
2.поредно побутване отзад ...естествено Камбуров затваря вътрешната част на обратните и спира по-рано...Царски спира в него и колата му прилича на...на нищо не прилича...
3. няма смяна на траектория на правата няма и мисъл за изпреварване нито шанс за нещо такова....идва обратния и Камбуров затваря "вратата"...
4. Царски явно изнервен прави влизане от невъзможна за изпреварване страна
5.едва закача 2-ра....не повече от 70-80 км/ч...не и 140км/ч...просто няма шанс да са толкова!!!
6.странно движение с волана в 1.25 от клипа http://www.youtube.com/watch?v=75iGUyHn ... e=youtu.be би трябвало да се контрира а не завъртане в ляво към билборда...ако те натискат на ляво просто контрираш в обратна посока...
нищо не коментирам-споделям какво виждам...красноречиво е наистина!...жалко за техниката и добре ,че няма проблеми с пилота...


http://www.youtube.com/watch?v=xlzWfHL2 ... e=youtu.be

Ето още един достатъчно красноречив запис на който много ясно се вижда как Камбуров изблъсква Илия от трасето. Не искам да защитавам никого, но когато фактите говорят, всички коментари са излишни. Искам да попитам хората които изляха толкова помия по адрес на Царски колко пилота той изблъска от трасето? Това е брутално? А ако беше станало най-лошото? ...... нямам думи просто.

На този господин и на всички като него трябва да им се отнемат лицензите. Ако БФАС гледа обективно на нещата на Камбуров лиценза трябва да бъде отнет за минимум 5 години. Дано си свършат работата.
rally fen
 
Мнения: 10
Регистриран на: Сря Окт 16, 2013 21:32
Име: Todor Nikolaev

Re: Писта Бургас 21-22 септември 2013, Нац.ш-т V кръг

Мнениеот McRae » Чет Окт 17, 2013 17:45

При тази ситуация,не е момента да се сърдим на Камбуров.При тази ситуация ми стана ясно едно нещо,че май,май БФАС не работи както трябва.Защо хората получаващи пари за дадени длъжности не си изпълняват задълженията? Защо БФАС не накаже един потенциален убиец на трасето,а после пак коментирайте,че федерацията работила в името на Царски ! От кадрите се виждат доста работи,и всеки един по-запознат човек може да си направи изводите.Поредната издънка от страна на БФАС !
Живей днес,защото вчера няма да се върне а утре може да не дойде!!!
Аватар
McRae
 
Мнения: 11
Регистриран на: Пон Дек 05, 2005 21:14
Местоположение: plovdiv
Име: filibelista

Re: Писта Бургас 21-22 септември 2013, Нац.ш-т V кръг

Мнениеот rally fen » Чет Окт 17, 2013 18:56

McRae написа:При тази ситуация,не е момента да се сърдим на Камбуров.При тази ситуация ми стана ясно едно нещо,че май,май БФАС не работи както трябва.Защо хората получаващи пари за дадени длъжности не си изпълняват задълженията? Защо БФАС не накаже един потенциален убиец на трасето,а после пак коментирайте,че федерацията работила в името на Царски ! От кадрите се виждат доста работи,и всеки един по-запознат човек може да си направи изводите.Поредната издънка от страна на БФАС !


Трябва наказание и то доста сурово. Ако федерацията работеше за Илия, Камбуров много отдавна щеше да е без лиценз, но уви той още се състезава и въпрос на време е да видим следващата му жертва. Трябва ли да се стига до следваща катастрофа заради такива хора.
rally fen
 
Мнения: 10
Регистриран на: Сря Окт 16, 2013 21:32
Име: Todor Nikolaev

Re: Писта Бургас 21-22 септември 2013, Нац.ш-т V кръг

Мнениеот madGRaF » Чет Окт 17, 2013 19:36

Аз пък от кадрите виждам, че Камбуров си защитава позицията! Може да е агресивно, но все пак това е състезание. Карам картинг всяка неделя и ако някой така ме затвори връщам газта да не се блъсна!
Изображение
Аватар
madGRaF
 
Мнения: 288
Регистриран на: Нед Май 01, 2005 14:52
Местоположение: Велико Търново
Име: Пламен Илиев

Re: Писта Бургас 21-22 септември 2013, Нац.ш-т V кръг

Мнениеот rudolf » Чет Окт 17, 2013 19:40

madGRaF написа:Аз пък от кадрите виждам, че Камбуров си защитава позицията! Може да е агресивно, но все пак това е състезание. Карам картинг всяка неделя и ако някой така ме затвори връщам газта да не се блъсна!


връщаш газта ако си водеща кола и някой те затвори??? :P искаш да кажеш ,че не би изпреварил някой който би те засекал след това???
Последна промяна rudolf на Чет Окт 17, 2013 19:43, променена общо 1 път
rudolf
 
Мнения: 204
Регистриран на: Чет Яну 04, 2007 16:15
Име: Иван Иванов

Re: Писта Бургас 21-22 септември 2013, Нац.ш-т V кръг

Мнениеот madGRaF » Чет Окт 17, 2013 19:42

Водеща кола друг път!
Изображение
Аватар
madGRaF
 
Мнения: 288
Регистриран на: Нед Май 01, 2005 14:52
Местоположение: Велико Търново
Име: Пламен Илиев

Re: Писта Бургас 21-22 септември 2013, Нац.ш-т V кръг

Мнениеот rudolf » Чет Окт 17, 2013 19:46

madGRaF написа:Водеща кола друг път!


ми прегледай видеото, според мен по време на контакта- колата на царски има преднина.
rudolf
 
Мнения: 204
Регистриран на: Чет Яну 04, 2007 16:15
Име: Иван Иванов

Re: Писта Бургас 21-22 септември 2013, Нац.ш-т V кръг

Мнениеот evolution » Чет Окт 17, 2013 19:57

madGRaF написа:Аз пък от кадрите виждам, че Камбуров си защитава позицията! Може да е агресивно, но все пак това е състезание. Карам картинг всяка неделя и ако някой така ме затвори връщам газта да не се блъсна!


Ако се загледаме във видеото много ясно се вижда, че Царя го е задминал и как оня престъпник Камбуров го притиска и в последния момент завива в дясно защото в противен случай нямаше да успее да влезе в моста. Не знам какво му е сложното федерацията да му отнеме лиценза за дълго време. С отнемането на лиценза му би спасила човешки живот, защото за никой не е тайна, че Камбура обича да изблъсква колегите си от пистата по най-гнусния начин,
evolution
 
Мнения: 3
Регистриран на: Чет Окт 17, 2013 19:41
Име: Nikolay Todorov

Re: Писта Бургас 21-22 септември 2013, Нац.ш-т V кръг

Мнениеот madGRaF » Чет Окт 17, 2013 20:01

evolution написа:Ако се загледаме във видеото много ясно се вижда, че Царя го е задминал и как оня престъпник Камбуров го притиска и в последния момент завива в дясно защото в противен случай нямаше да успее да влезе в моста. Не знам какво му е сложното федерацията да му отнеме лиценза за дълго време. С отнемането на лиценза му би спасила човешки живот, защото за никой не е тайна, че Камбура обича да изблъсква колегите си от пистата по най-гнусния начин,


От къде изпълзяхте всички? Какво да видя то видеото вече го няма, само това с камерата назад остана, а от него нищо не се вижда! Явно другото не показава, каквото трябва да се види (опит за убийство, удар с 140км/ч ......)!
Изображение
Аватар
madGRaF
 
Мнения: 288
Регистриран на: Нед Май 01, 2005 14:52
Местоположение: Велико Търново
Име: Пламен Илиев

Re: Писта Бургас 21-22 септември 2013, Нац.ш-т V кръг

Мнениеот evolution » Чет Окт 17, 2013 20:05

rudolf написа:
madGRaF написа:Водеща кола друг път!


ми прегледай видеото, според мен по време на контакта- колата на царски има преднина.


Има разбира се. Май само федерацията не го вижда може би са слепи не знам. Те преминаха всякакви граници. Щом оставиха едно такова престъпно според мен дело безнаказано да си ходят. За изгонване са всичките от БФАС и колкото по скоро стане това толкова по-добре за автомобилния спорт у нас.
evolution
 
Мнения: 3
Регистриран на: Чет Окт 17, 2013 19:41
Име: Nikolay Todorov

Re: Писта Бургас 21-22 септември 2013, Нац.ш-т V кръг

Мнениеот Иван Шопов » Чет Окт 17, 2013 20:35

Хайде малко по-кротко, а разделението по пристрастия и фен групички го оставете за масата.
Колкото и да гледате, надали ще видите нещо ново, а доколкото забелязвам всеки си го интерпретира по своему.

Г-н Николай Тодоров (evolution), ще Ви помоля да спрете да ползвате епитети сходни на "престъпник", "убиец" и прочее. Прочетете правилата на форума и се съобразявайте с тях.
Виждам, че всичките Ви мнения досега са само в тази тема и по този казус и не възприемам прекалената Ви активност като нещо позитивно. За нов потребител е твърде целенасочено, затова си дайте почивка.

Относно цялата ситуация, за да няма спекулации ще използвам Пилот 1, Пилот 2 и Рейс Директор.

Грешка № 1 е на Пилот 2, който си позволява множество удари по автомобила на Пилот 1.
Грешка №2 е, че Рейс Директорът не изважда от състезанието Пилот 2 заради състоянието на автомобила му и поведението на пистата.
Грешка № 3 е, че Пилот 2 решава да изпреварва в крайно неподходящ момент. Всеки един човек, който има и елементарни познания по физика и траектории ще се сети, че единственият възможен вариант за Пилот 1 да ускори е отварянето на траекторията след обратния завой, което веднага затваря Пилот 2. Нито един водч не е длъжен да се съобразява с преследващия го дотолкова, че доброволно да даде позицията си.
Грешка № 4 е, че смятате подаването на полуразпаднала се броня пред друг автомобил за лидерство и спечелена позиция.
Грешка № 5 е, че търсите единствено вина в другия, но не и съвина на потърпевшия.
Грешка №6 е, че някои хора очевадно одобряват изказванията пред медии и взаимните обвинения. Ще им припомня, че може да са фен на когото си искат, стига този същият (същите) да не вредят на всички свои колеги и като цяло на автомобилния спорт.
Грешка №7 е, че някои хора не са чели правилници и наредба и своеволно изискват непредвидени наказания. Прочетете тук-там и вероятно ще намерите вярната градация. В този ред на мисли си позволявам да припомня на същите, че Пилот 2 многократно е част от инциденти на пистата, при това с различни пилоти. Ако искате толкова смели наказания, то много моля не забравяйте и този любопитен факт.

И съвсем кратичко, наказанията би следвало да се отнасят за:

1. Рейс Директора, който не си е свършил работата и не е извадил Пилот 2 навреме от трасето. Тогава нямаше да се стигне до целия срам за автомобилното общество, на който продължаваме да ставаме свидетели по предавания и жълти медии.
2. Пилот 2, който в разрез със специалния правилник удря нееднократно, а над 6 пъти Пилот 1.
3. Пилот 1 ако и когато някой успее да докаже, че инцидента е умишлен, а не е обичайното за всички пилоти отваряне на траекторията.

Нямам нито нужният ценз, нито правото аз да определям наказанията - има си Трибунал за това. Но пък съм абсолютно сигурен, че ако Пилот 2 бъде оневинен за ударите си, Рейс Директора ненаказан за лошо свършена работа и Пилот 1 пропуснат при сигурно доказване на вината му, то това ще бъде не престъпление, а поредно доказателство, че така наречената "Спортна власт" работи в полза на приятелството и разбиранията, че някой е "по-човек".

И ако сте фенове на спорта, а не на индивидуални личности вероятно щяхте да поставите на първо място всички участници и съзидатели, а не личната изгода на този или онзи. Защото с мрънкане, вайкане, измислени доводи и звънене по телефоните никой не е постигнал нищо позитивно на този свят, в това число и индивидуалните любимци!
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: Писта Бургас 21-22 септември 2013, Нац.ш-т V кръг

Мнениеот cliosport » Чет Окт 17, 2013 21:01

Браво! След последното мнение за мен темата е приключена ! Остава да чуем мнението на трибунала.
cliosport
 
Мнения: 11
Регистриран на: Съб Май 03, 2008 10:19
Име: Дилян Петров

Re: Писта Бургас 21-22 септември 2013, Нац.ш-т V кръг

Мнениеот evolution » Чет Окт 17, 2013 21:16

Иван Шопов написа:Хайде малко по-кротко, а разделението по пристрастия и фен групички го оставете за масата.
Колкото и да гледате, надали ще видите нещо ново, а доколкото забелязвам всеки си го интерпретира по своему.

Г-н Николай Тодоров (evolution), ще Ви помоля да спрете да ползвате епитети сходни на "престъпник", "убиец" и прочее. Прочетете правилата на форума и се съобразявайте с тях.
Виждам, че всичките Ви мнения досега са само в тази тема и по този казус и не възприемам прекалената Ви активност като нещо позитивно. За нов потребител е твърде целенасочено, затова си дайте почивка.

Относно цялата ситуация, за да няма спекулации ще използвам Пилот 1, Пилот 2 и Рейс Директор.

Грешка № 1 е на Пилот 2, който си позволява множество удари по автомобила на Пилот 1.
Грешка №2 е, че Рейс Директорът не изважда от състезанието Пилот 2 заради състоянието на автомобила му и поведението на пистата.
Грешка № 3 е, че Пилот 2 решава да изпреварва в крайно неподходящ момент. Всеки един човек, който има и елементарни познания по физика и траектории ще се сети, че единственият възможен вариант за Пилот 1 да ускори е отварянето на траекторията след обратния завой, което веднага затваря Пилот 2. Нито един водч не е длъжен да се съобразява с преследващия го дотолкова, че доброволно да даде позицията си.
Грешка № 4 е, че смятате подаването на полуразпаднала се броня пред друг автомобил за лидерство и спечелена позиция.
Грешка № 5 е, че търсите единствено вина в другия, но не и съвина на потърпевшия.
Грешка №6 е, че някои хора очевадно одобряват изказванията пред медии и взаимните обвинения. Ще им припомня, че може да са фен на когото си искат, стига този същият (същите) да не вредят на всички свои колеги и като цяло на автомобилния спорт.
Грешка №7 е, че някои хора не са чери правилници и наредба и своеволно изискват непредвидени наказания. Прочетете тук-там и вероятно ще намерите вярната градация. В този ред на мисли си позволявам да припомня на същите, че Пилот 2 многократно е част от инциденти на пистата, при това с различни пилоти. Ако искате толкова смели наказания, то много моля не забравяйте и този любопитен факт.

И съвсем кратичко, наказанията би следвало да се отнасят за:

1. Рейс Директора, който не си е свършил работата и не е извадил Пилот 2 навреме от трасето. Тогава нямаше да се стигне до целия срам за автомобилното общество, на който продължаваме да ставаме свидетели по предавания и жълти медии.
2. Пилот 2, който в разрез със специалния правилник удря нееднократно, а над 6 пъти Пилот 1.
3. Пилот 1 ако и когато някой успее да докаже, че инцидента е умишлен, а не е обичайното за всички пилоти отваряне на траекторията.

Нямам нито нужният ценз, нито правото аз да определям наказанията - има си Трибунал за това. Но пък съм абсолютно сигурен, че ако Пилот 2 бъде оневинен за ударите си, Рейс Директора ненаказан за лошо свършена работа и Пилот 1 пропуснат при сигурно доказване на вината му, то това ще бъде не престъпление, а поредно доказателство, че така наречената "Спортна власт" работи в полза на приятелството и разбиранията, че някой е "по-човек".

И ако сте фенове на спорта, а не на индивидуални личности вероятно щяхте да поставите на първо място всички участници и съзидатели, а не личната изгода на този или онзи. Защото с мрънкане, вайкане, измислени доводи и звънене по телефоните никой не е постигнал нищо позитивно на този свят, в това число и индивидуалните любимци!



Г-н Шопов твърдите, че не сте човека който да дава наказания, а казвате кой трябвало да бъде изваден от състезанието и кой не. Явно и вие сте от хората които защитават неправдата, защо на черното казвате бяло. Да сигурно Г-н Камбуров даже не е и разбрал какво е сторил, а царски сам се е блъснал в биоборда за да предизвика сензация. Хайде стига...... Извинявам се ако съм ви засегнал но това е безумие.
evolution
 
Мнения: 3
Регистриран на: Чет Окт 17, 2013 19:41
Име: Nikolay Todorov

Re: Писта Бургас 21-22 септември 2013, Нац.ш-т V кръг

Мнениеот Иван Шопов » Чет Окт 17, 2013 21:41

Г-н Тодоров,
Ще Ви помоля да махнете розовите си очила, които ползвате докато симпатизирате някому и пак Ви напомням да не квалифицирате твърде смело.

Разликата между Вас, мен и Трибунала е, че последният има правото да работи само с доказани факти, а не просто с видяно и чуто. Затова и написах "ако се докаже", абсолютно осъзнавайки колко е трудно нещо подобно да бъде твърдо посочено.

И да, изразявам личното си мнение, базирано на познаването на специални правилници, наредби, национален спортен кодекс и опита на пилот. Нима смятате, че Вие имате подобно право, но не и аз? Мога и винаги изразявам мнението си без значение какво ще ми коства. Ако за Вас това е неправда, вероятно ценностните ни системи се разминават.

Относно изваждането от състезание на автомобил в състоянието на този на Пилот 2, то е абсолютно задължение на Рейс Директора. Ако не ми вярвате, то моля прочетете специалният правилник и със сигурност ще промените мнението си.
Мога да приведа реални примери за подобни случки, дори и такъв, в който Пилот Х е ударен отзад от Пилот Y, след което е изваден от състезанието заради разкачена от едната страна задна броня. Разбирате, нали? Конкурента го удря, а вадят него. Такива са правилата, ако ще и Папата да дойде да кара.

Пак ще Ви кажа - никога и нито един пилот не е бил длъжен да пропусне следващия състезател ако няма показан син флаг. Съгласно специалният правилник е длъжен да го направи ако вече веднъж е променил защитната си траектория между предишния и следващия завой. Именно на тази база твърдя, че Пилот 1 е в пълното си право да използва пълната ширина на трасето, а Пилот 2 е сбъркал в преценката си за удобно място за изпреварване. Това го отдавам не на слабите пилотски умения, а на грешното предположение, че Пилот 1 е със счупен автомобил и затова забавя ход.

С това приключвам дискусията си с Вас, защото нито една тема не е място за личен разговор между двама души.
Приемете приятелски съвета ми и се запознайте по-сериозно с действащите разпоредби. Тогава и само тогава ще можете да дадете безпристрастно мнение, без дори да споменавате нечия фамилия.
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: Писта Бургас 21-22 септември 2013, Нац.ш-т V кръг

Мнениеот rudolf » Пет Окт 18, 2013 07:08

мисля че миналите грешки на пилот 2 и рейс директора -нямат отношение по действията на пилот 1 в инцидента. в момента когато тяхните предишни действия се вземат в предвид при действията на пилот 1- то това минава в графата саморазправа.(предполагам г-н Шопов е съгласен,че решенията на съдийте и рейс директора-в самото състезание се спазват независимо какви са).
грешките на пилот2, рейс директор или съдий, по никакъв начин не омаловажават действията на пилот 1- защото всеки отговаря за свойте действия, без значение какво е можело да бъде ако нещо което ги е довело,не се е случило,,или хипотетични ситуаций.
конкретно за ситуацията с инцидента.- за мен :
автомобил 2 има минимална преднина по време на конфликта,
автомобил 1- няма нужната скорост за подобно отваряне на траектория,което при доказване на преднина от пилот2-вече не е защитна траектория.

п.с.мнението ми като човек./автомобил 1 - знае местонахождението на автомобил 2,,и дори и при наличиен на право- застрашава живота на пилот2 като го изхвърля от трасето.---за мен е достатъчен този казус, за да нямам особени симпатий към постъпката на пилот1...не мисля че цел може да оправдае изхвърлянето на съперник от пътя и мисля че прекрачвайки тази черта -голямата цел, прави от човека-човече,,.
rudolf
 
Мнения: 204
Регистриран на: Чет Яну 04, 2007 16:15
Име: Иван Иванов

ПредишнаСледваща

Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта